Board Assistant

Jaké budou vaše klíčové odpovědnosti:

  • Plánování a příprava jednání, schůzí představenstva apod.
  • Vedení kalendáře Country manažera a koordinace jeho interních a externích setkání
  • Podpora při zajišťování zahraničních návštěv
  • Příprava podkladů na jednání a prezentace, v případě potřeby pořizování zápisů
  • Zajištění služebních cest pro Country manažera a představenstvo
  • Organizace týmových akcí vedení společnosti a komunikace
  • Péče o chod kanceláře Country manažera a představenstva

Jaké zkušenosti byste měli mít:

  • SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
  • znalost angličtiny minimálně na úrovni B2 (denní využití - psaná i mluvená forma)
  • zkušenosti na obdobné pozici výhodou
  • uživatelská znalost MS Office
  • komunikační a organizační schopnosti, umění dotáhnout věci do konce

Co dostanete na oplátku:

  • Zajímavá a různorodá práce, při které slibujeme, že se nebudeš nudit.
  • Možnost být součástí přátelského a otevřeného týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají.“
  • Fond pracovní doby zkrácen na 37,5 hodin týdně.
  • Benefitní systém Cafeterie a další benefity jako: stravenky, 28 dnů dovolené, 2 dny Sick Days, čaj a kávu na pracovišti a spousta dalšího.
  • Možnost home office (2 dny v kanceláři, 3 dny z domova ) po zaučení
Mám zájem o tuto pozici

Poslat nabídku na e-mail